Доставка та оплата
Способи доставки
1. Доставка до відділення «Нова Пошта» по всій Україні
Вартість доставки товарів категорій одяг, взуття, аксесуари, будинок, вагою до 10,00 кг., в середньому становить 65,00 грн., але може змінюватись згідно з тарифами перевізника.
Термін доставки в середньому 2-5 днів. Товари надсилаються протягом 2-3 днів після замовлення. Якщо цей термін зміниться – менеджер надасть цю інформацію по телефону. Термін зберігання посилки у відділенні «Нова Пошта» – 5 робочих днів.
Передбачено можливість попередньої примірки та часткової оплати товарів із замовлення у відділенні «Нова Пошта». Якщо товар із замовлення не підійшов клієнту, можливе оформлення його повернення.
2. Кур'єрська адресна доставка по Україні
Вартість кур'єрської доставки товарів категорій одяг, взуття, аксесуари, будинок, вагою до 10,00 кг., в середньому становить 90,00 грн., але може змінюватись згідно з тарифами перевізника.
Для отримання відправлення достатньо мати оригінал паспорта громадянина України / закордонного паспорта.
За 30-60 хвилин до доставки кур'єр Вам зателефонує.
3. Міжнародна доставка
Зазвичай ми надсилаємо товар протягом 1-3 днів після розміщення замовлення. І час доставки залежатиме від Вашої країни. У європейські країни довставка може зайняти 12-16 днів, до Північної Америки доставка може зайняти 14-21 днів. В середньому, доставка займає близько 2 тижнів.
- Час обробки зазвичай займає від 2 до 3 днів, але може зайняти до 2 тижнів через великий обсяг замовлення;
- Стандартна доставка (доставка протягом 1-4 тижнів)
- Експрес-доставка (доставка протягом 7 робочих днів)
Будь ласка, зверніть увагу на те, що вам необхідно сплатити поштові витрати.
Отримання замовлення
Для отримання замовлення клієнту необхідно мати при собі документ, що засвідчує особу. Дані одержувача повинні відповідати даним, вказаним під час оформлення замовлення.
При отриманні замовлення необхідно обов'язково перевірити його цілісність, комплектацію та зовнішній вигляд (відповідність замовлення, наявність дефектів).
У разі виявлення пошкодження товару, наявності дефектів, неповної комплектації замовлення, невідповідності товару замовлення, необхідно відмовитися від його отримання.
Якщо при отриманні клієнт не перевірив замовлення у відділенні, і вирішив надалі повернути товар, посилаючись на його пошкодження, зовнішній дефект (пляма, відсутність гудзика та ін.), невідповідність замовлення або товар у замовленні з неповною комплектацією, "olcher" може відмовити в прийнятті повернення через неможливість встановити причину та момент виникнення ушкодження (недокомплект).
Якщо у клієнта виникнуть питання, можна звернутися до служби підтримки за детальною консультацією та допомогою.
Способи оплати замовлення
1. Банківський переказ на розрахунковий рахунок
Комісія згідно з тарифами вашого банку, часто 0%
Окремо оплачується вартість доставки, при отриманні замовлення, згідно з тарифами перевізника - Нова пошта
2. Оплата при доставці по Україні
Оплата провадиться у відділенні Нової пошти, або кур'єру при адресній доставці
Оплата при доставці здійснюється за допомогою послуги "Зворотня доставка - грошовий переказ", Нової пошти
Згідно з тарифами перевізника, вартість послуги "Зворотна доставка - грошовий переказ" - 2% від вартості замовлення;